laixx

Magic - Allday

小黄歌

Hey, I just wanna see your two nipples
嘿,我只是想看你的双峰
Talk your language like Dr. Do Little
却不善于说你喜欢的话
Boys in clubs always sayin "You’re beautiful"
那些花花公子总说“你很漂亮”
And you'll be like "Come on dude, chill"
然后你将会被宠爱、抛弃
Or we can roll up a blunt and burn like the crucible
或许我们会像《萨勒姆的女巫》中那样受尽折磨
Do a line off of somebody in a cubical
在你的世界成为一个边缘的人

I'll do almost anything, I don't say 'no' a lot
我几乎会做任何事情,我也很少说不
And I don't need a yacht baby to go overboard
我不需要一个游艇去越过边界
We get drunk a lot just to make the hangover stop
我们酗酒只为能让宿醉停止
It's hard to stay sober if the place is going up
当地位上升时很难保持清醒
And it's always going off when I step in there
当我驻足这里脑海中总是想起这句话
Girls in sportswear, sweat me like phys-ed
穿着运动装的女孩,像体育课一样让我兴奋
I just think with my dick - I'm a dickhead
我只会用我下体思考,我就是个笨蛋
How'd if fit inside the door with my big head
怎样才能让我思绪装进我的脑袋
I'm in my room just staring at the wall
我在自己的房间里就开始发呆
Thinking 'bout ya'
就开始想你
Cos I don't believe in magic
因为我不相信魔法
I just believe in you
我只相信你
Baby there's no right answers
宝贝,永远没有对的答案
We're just getting through
而我们正在抵达
Cos I don't believe in... Magic
因为我不相信魔法
Cos I don't believe in... Magic
因为我不相信魔法
And I'm sure your boyfriends the sweetest
我知道你的男友们最贴心
But he does lack a certain me-ness
但他缺少自我,没有自己的风格
And all my ex girls say I'm the meanest
我所有的前女友都说我是世界上最自私的人
But fuck those hoes that don't mean shit
去她们的,她们说的话不值一提
Cos see i've got my own demons to beat like Peter
因为我看到了属于我自己的钻石
Parker smoking Mary-Jane reefer fucking singers
吸大麻的时候我不去想我是个歌手
That's why my life feels like a musical
那正是为什么我的生活像一场音乐电影
They better play R-Kelly at my funeral
他们最好在我的葬礼上播放R-Kelly的歌曲
So I don't wanna rate you with a numeral
我并不想用数字衡量你
But 10 would be the number that is suitable 10
大概是个合适的数字
That's why I heard some handsome guy saying
我听到那些英俊的家伙们说
"Why's she with that dude? He must be like famous?" “
为什么她和那个人在一起?他很有名气?”
And I don't mind baby, with how my fast life's changing
宝贝我并不介意,无论我的生活怎样变化
And I probably can't be there as much as it might pain me
我不会因为受多少伤害就变得多么不像自己
And my mums car's broom-broom, and your sex drive crazy
你让我性欲发狂 像妈妈汽车上的雨刷
Like Mercedes and I'm with you till the hell fires flame me
就像奔驰一样 我会永远和你一起直到地狱火焰的光辉照耀我
No red lights baby, and your body's gyrating
宝贝,没有红灯 我就要和你的身体一起旋转
Still a teenage dirtbag listening to Iron Maiden
我们青春年少,还是听着铁娘子的混蛋
Yeah you're my favourite, yeah you're my favourite
没错,你是我的最爱 没错,你是我的最爱
Don't regret my statement, high as Empire State is
不要为我的声明感到遗憾,它像帝国大厦一样高不可攀
No ifs kinds or maybes, born right after the 1980's
没有可能或也许,就是出生在80年代
I wanna take you to bed girl - No hibernating
我想带你到床上,日夜不休
Wanna message all the time just like we're dating
想和你一直发短信就像恋爱一样
And we might one day, if you don't mind waiting
我们可能会有那么一天,如果你不介意等待
And I know It's kinda crazy
我知道这有些疯狂
I never thought that it would go
也从没想过
This far
这么远
Go this far
会走到这么远
And I know It's kinda crazy
我知道这有些疯狂
I never thought that it would go
也没想过
This far
这么远
Go this far (Yeah I know)
我们会走到这么远(是的我知道)
(I don't believe) (
我不敢相信)
Cos I don't believe in magic
因为我不相信魔法
I just believe in you
我只相信你
Baby there's no right answers
宝贝,永远没有对的答案
We're just getting through
而我们正在抵达
Cos I don't believe in... Magic
因为我不相信魔法

评论
热度(6)

© laixx | Powered by LOFTER