laixx

The Wind - Cat Stevens

This Is Us S1E7 片尾曲

看网易云音乐评论,发现这首歌在《老爸老妈浪漫史》、《欢乐好声音》都出现过。

幸好,没有错过你第三次。

I listen to the wind

我倾听风的声音

to the wind of my soul

我的灵魂之风

Where I'll end up well I think,

于何处我将有善终

only God really knows

仅有上天知

I've sat upon the setting sun

我朝着夕阳坐下

But never, never never never

但从未,从未,从未,从未

I never wanted water once

我从未想要生命的甘霖

No, never, never, never

不,从未,从未,从未

 

I listen to my words but

我倾听自己的心声但

they fall far below

他们远远地落在了后头

I let my music take me where

音乐将我带到了

my heart wants to go

我心飞扬之处

I swam upon the devil's lake

我游过恶魔之湖

But never, never never never

但绝不,绝不,绝不,绝不

I'll never make the same mistake

我绝不重蹈覆辙

No, never, never, never

不,绝不,绝不,绝不

评论
热度(12)

© laixx | Powered by LOFTER