laixx

Time To Say Goodbye - Lauren Aquilina

【距离高考114天】

这首歌大家都会很耳熟哒

原唱Sarah Brightman、Andrea Bocellia

When I am alone I sit and dream
我孤寂时独坐一人不断做梦
And when I dream the words are missing
我做梦时分,诺言已走远
Yes, I know that in a room so full of light
是啊,我明白房间里满是光亮
That all the light is missing
而当所有的光亮消散
But I don't see you with me, with me
你也未陪伴在我身旁
Close up the windows, bring the sun to my room
关上窗扉,让阳光透进房间

Through the door you've opened
尽管你已把门打开
Close, inside of me the light you see
靠近一点,内在的我在发光
That you met in darkness
你在黑暗里与之相遇
Time to say goodbye
是时候该说再见了
Horizons are never far
地平线并不遥远
Would I have to find them alone
我会孑身找寻到吗
without true light of my own?
即便生命无光
With you I will go
我将与你同行
On ships over seas
在那越洋渡海的船上
That I now know
我如今明白了
No, they don't exist anymore
不,他们不复存在
It's time to say goodbye
是时候该说再见了
When you were so far away
当你在遥远他方时
I sat alone and dreamt of the horizon
我独自一人梦见地平线
Then I knew that you were here with me, with me
我知道你在这里陪着我,陪着我
Building bridges over land and sea
建造连贯陆海的桥梁
Shine a blinding light for you and me
为你我闪烁耀眼的光亮
To see, for us to be
眼下,我们应该
Time to say goodbye
是时候该说再见了
Horizons are never far
地平线并不遥远
Would I have to find them alone
我会孑身找寻到吗
without true light of my own?
即便生命无光
With you I will go
我将与你同行
On ships over seas
在那越洋渡海的船上
that I now know
我如今明白了
No, they don't exist anymore
不,他们不复存在
It's time to say goodbye
是时候该说再见了

评论
热度(38)

© laixx | Powered by LOFTER