laixx

You and I - Margaret Glaspy

Shameless S7E9 片尾曲

Ian和他transgender的男朋友坐在家门口的楼梯上

得知前男友Mickey越狱了

然后响起这首歌

P.S. 网易云音乐歌词有误,以下为正确歌词,有误处已加粗

花10分钟翻译了一下……

转载须授权(呵呵哥们想多了吧)

Oh, tonight I'm a little too turned on to talk about us

今晚我欲火烧身 不想谈论我们
And tomorrow I'll be too turned off and won't give a fuck

明天我百无聊赖 无意多愁善感
About you and I

去理我俩纠葛
I don't wanna see you cry

我不想看见你哭泣
But it feels like a matter of time

但你似乎早晚会流泪
I'm not looking for an open door to talk about love

我不想和你敞开心扉谈论爱情
Maybe you agree, but I see you saving pictures of

你或许会说同意 但我发现你还偷偷留着
You and I

我们的照片
I don't wanna see you cry

我不想看见你哭泣
But it feels like a matter of time

但你似乎早晚会流泪
Here I thought we had some kind of understanding

我以为我们已达成某种共识
That we're no Dick and Jane out on parade

我们不是两小无猜的爱侣
Not looking for lengthy or demanding

不问将来 不求结果
Nothing's lost if nothing's gained

既未拥有 谈何失去
Smile is just a smile

笑不过是笑
A kiss is just a kiss

吻不过是吻
Do I see you all the while reading in to it

请你不要过度解读
No, it's no you and I

没有你和我这一说
I don't wanna see you cry

我不想看见你哭泣
But it feels like a matter of time

但你似乎早晚会流泪
I think you might be harboring a heartache

或许你心已支离破碎
I think you might be crying when I'm gone

或许你曾背着我流泪
You and I have been a mistake

你和我不过是一个错误
I let it linger too long

这个错误纠缠我太久了

评论(1)
热度(13)

© laixx | Powered by LOFTER